כתבת וידאו: השקת אלבום ל"בלקן ביט בוקס"

רגע לפני ההשקה הרשמית של האלבום החדש שלהם, Give, חגגו הבלקן ביט בוקס ביום שישי שעבר (10.02.2012), את הבייבי החדש במסיבה של "גולדסטאר סאונדסיסטם" ב"אברקסס", תל אביב. החלל הקטן התמלא במוזיקאים, עיתונאים וחברים שהגיעו על מנת לקבל טעימה ממה שמבטיח להיות האלבום השונה והמתקדם ביותר מכל מה שייצרה הלהקה עד כה, הן מבחינה מוזיקלית, והן מבחינה טקסטואלית.

"Nobody owns no land/ we're all just grains of sand", שרים חברי הלהקה, ומקדישים גם שיר לדיילת האמריקאית שהורידה אותם מהמטוס אחרי שחשדה בהם שהם אוספים מידע עבור ארגון טרור. "עברנו שינוי מאוד גדול בשנים האחרונות, תוך כדי עשיית התקליט הזה", אומר תמיר מוסקט. "אנחנו מרגישים שיש שינוי די רדיקלי. אבל מצד שני, גם הרוח של הלהקה שם. זו אבולוציה".מן הפן המוזיקלי, הביט בוקס מפתיעים בצליל אלקטרוני מן הרגיל, רווי ביטים של דאבסטפ. "אני קורא לצליל הזה יותר ארט-פופי", מאבחן אורי קפלן. "אני חושב שבזה שאנחנו עושים לעצמנו טובה ומרעננים את ההופעה שלנו, אנחנו עושים טובה לקהל", אומר תומר יוסף.

הופעות ההשקה הרשמיות לקהל הרחב, תיערכנה ב-22 וב-23 בפברואר, באולם "שבע", ברחוב הצפירה 19 בתל אביב. משם ימשיכו הביט בוקס לסיבוב הופעות עולמי שייפתח ב-8 במרץ בבלטימור, ויכלול את ארצות הברית, אוסטריה, איטליה ואנגליה.


צילום ועריכה: בן חכים

הופיע בעכבר העיר אונליין, 19.02.2012

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה