כתבה: מלקת הלילה - ראיון עם מלכת סאדו מקצועית

המועדון האפלולי מלא באנשים. מחוכים, בגדי עור או ויניל ומגפי עקב הם הבחירה המועדפת - על גברים ונשים כאחד. על הבמה בחור צנום, עטוי מסכה ומחוך אדום, איבריו האינטימיים - הגלויים לעיני כל - קשורים לכדי צרור לא ברור, והוא מלקק את סוליית המגף של בחורה המחזיקה בידיה שוט זנבות ארוך. במרכז רחבת הריקודים גבר רחב כתפיים, לבוש חצאית, כבול באזיקי ברזל המשתלשלים מן התקרה. זוג בחורות, גם הן אוחזות בשוטים, מצליפות בגבו ובישבנו זו אחר זו.

צילום אילוסטרציה: גל גרופר
ברוכים הבאים למציאות של מועדוני הבדס"מ (קשירה, משמעת, שליטה, כניעה, סאדיזם ומזוכיזם) בארץ. עבור מאיה (שם בדוי), אשת הייטק מצליחה בשנות העשרים לחייה, הייתה המציאות הזו מקור פרנסה במשך קרוב לשנתיים. לראיון היא מגיעה בג'ינס פשוט ובחולצת עטלף שחורה, ללא איפור. מי שהיה פוגש אותה ברחוב מעולם לא היה מנחש שהבחורה השקולה והאלגנטית יכולה להפוך לגבירה אכזרית תוך דקות ספורות.

"הגעתי לזה כשהייתי חיילת", היא מספרת בשלווה על כוס קפה ומאפה. "הייתי במסלול צבאי שלא היה לי טוב בו. לא הסתדרתי עם האנשים. הייתה שם מישהי שנורא הציקה לי ומיררה לי את החיים באופן אקטיבי. זה הכניס אותי למשבר מאוד קשה. לא אגיד שהייתי בדיכאון קליני, אבל זה היה מאוד מדכא. זו הייתה תקופה שחיפשתי צרות. ניסיתי בכוונה להתמכר לסיגריות, מה שלא עבד לי. אפשר להגיד שחיפשתי כל מיני הרפתקאות".

לא בטוח שהמילה "הרפתקאות" היא המילה הנכונה, אבל אין ספק שחייה של מאיה הפכו למשעממים הרבה פחות לאחר שנתקלה, במהלך גלישה אקראית באינטרנט, במודעת דרושים של "הדאנג'ן". מועדון הבדס"מ הראשון בארץ חיפש מלכות ושפחות להופעות. "אמרתי לעצמי 'או, הנה משהו שיכול לעשות נזק'", מתארת מאיה בחיוך.

היא יצרה קשר עם עמוס לוי, מי שהיה הבעלים של "הדאנג'ן", וכבר בערב הראשון בו שוחחו הוא אסף אותה לביקור במקום. המפגש הראשון עם עולם הסאדו-מזוכיזם היה חוויה מטלטלת עבור החיילת הצעירה, אך עם ההלם התעוררה בה גם הסקרנות. "זה היה מאוד מפחיד ומלהיב כאחד. בתור מישהי שנוקטת בגישת "על החיים ועל המוות", אפילו הופעתי כבר באותו ערב בתור נשלטת. הייתי בהלם כל כך גדול שלא הרגשתי שום דבר, אבל זה היה נחמד. מאוד מעניין ומרגש", היא מספרת.

מאיה, שהגיעה ל"דאנג'ן" ללא ניסיון מקדים באמנות הכאב, זכתה להכשרה מתאימה מטעם המועדון, בעזרתם של אנשי קהילה ותיקים. "מצחיק להגיד, אבל היו לנו ממש קורסים", מתארת מאיה. "קורס הצלפות, קורס קשירות, קורס תיאטרליות על הבמה".

ואכן, מנקודת מבטה של המלכה המקצועית בהווה, החודשים הראשונים של הוונילית הצעירה במעוז הבדס"מ אכן מצטיירים כקומיים-משהו. "כשהגעתי לשם, לא יכולתי לדמיין את עצמי אפילו מחזיקה שוט. זה נראה לי נורא מוזר", היא צוחקת. "אני? שאני אכאיב למישהו? למה שאני אעשה את זה? מה הוא עשה לי?".

* * *
“Shiny, shiny, shiny boots of leather
Whiplash girlchild in the dark...

(Velvet Underground, “Venus in Furs”) 

במהלך עבודתה ב"דאנג'ן", נתקלה מאיה בבחורות שניצלו את כישורי השליטה שלהן מעבר למופעים התיאטרליים על במת המועדון, והרחיבו את עיסוקן בסאדיזם לשירותים הפרטיים יותר של מלכות בתשלום.
"בהתחלה ראיתי את זה בעין מאוד שלילית", אומרת מאיה. "בעיניי, הבחורות האלה היו בעצם זונות. ואז חברה שלי התחילה לעבוד במקום שנקרא "הסטודיו". שמעתי ממנה שהמקום סטרילי, שאין בו סקס, שאין בעצם מגע גופני משום סוג בבחורה, לא חשיפת חזה, לא הצצות מתחת לחצאית, שום דבר. אך ורק פעילות בדס"מית בתשלום באופן פרטי. זה מאוד סיקרן אותי, מהיותי חובבת הרפתקאות, והחלטתי שאני רוצה לנסות בעצמי לפני שאני פוסלת בצורה גורפת את כל התחום הזה."

יש שיטענו כי גם למרות היעדר המגע הפיזי הישיר, שירותי המלכות בתשלום אינם נבדלים רבות משירותיהן של נערות הליווי, ואפילו בתוך קהילת הבדס"מ הם נתפסים כחריגים ומחוץ לקונצנזוס. מחיר של סשן עם אחת המלכות ב"סטודיו" נע לרוב בין 350 ל-550 שקלים (לא כולל טיפים ותוספות מחיר על בקשות מיוחדות). 150 שקלים מהסכום מועברים לכיסו של בעל המקום.

"המקום סיפק שירותים של קשירות, הצלפות, השפלות - כל מיני דברים שהופכים להיות תפריט כשמדברים עליהם ככה בטלפון עם המון אנשים שלא מכירים", מספרת מאיה. "מישהו היה מתקשר ושואל 'אז איזה מלכות יש לכם היום?', והייתי מספרת לו את התפריט: 'יש לנו היום בלונדינית גבוהה וחטובה עם עיניים ירוקות, יש לנו בחורה נמוכה עם שיער שטני וחזה גדול, ויש לנו את בחורה ג', ששוקלת מעל מאה ק"ג ועושה היאבקות'. ואז היה מגיע התפריט המשני - 'באילו אלמנטים בדס"מיים אתה מעוניין?'. הבחור היה אומר, למשל, 'אני מעוניין בסשן של השפלות, יריקות, ביזאר קל והצלפות'; והייתי עונה 'כן, אבל מלכה איקס לא עושה ביזאר קל; והוא אומר 'אולי בכל זאת?'; ואני אומרת 'לא, חמודי'. זה הפך להיות מעין מנטרה כזאת, של 'כן, זאת עושה את א', ב', ג', ואם אתה רוצה, אז ד' זה בתוספת תשלום'. כאילו שמדובר בארוחה עסקית."

"הסטודיו" היה, ללא ספק, מקור לשפע של ביזאר. "היה לנו פתק הקבוע על הקיר, שהציע לכל המעוניינת למכור "יציאה" כלשהי בקופסא. היה בחור אחד שהיה מוכן לבוא לאסוף את זה תמורת 200 שקל. אני לא רוצה לחשוב מה הוא היה עושה עם זה, אבל אני לא זוכרת פעם אחת שמישהי הייתה מוכנה לעשות את זה. הוא תמיד התקשר והציק, אבל רוב הבנות הרגישו מאוד לא בנוח עם הדבר הזה. אגב, אם מישהי הייתה מוכנה לעשות את זה על הבן-אדם זה תוספת של 400-500 שקלים למחיר הסשן."

כנראה שב"סטודיו" הכירו את הקהל, כי בדיוק למטרה זו עמדה במקום אסלה מיוחדת שלא הובילה לשום מקום. לדברי מאיה, האסלה המדוברת הייתה מחוברת לקובייה מוגבהת, לתוכה יכול היה הלקוח להכניס את ראשו בשעה שהמלכה יושבת על האסלה ועושה את מה שעושים בדרך כלל על מושב מסוג זה. "למען האמת, אני לא חושבת שראיתי את האסלה הזו אי פעם בשימוש", מספרת מאיה. "הבעיה הייתה שהאסלה עם החור הייתה יותר קרובה לדלת מאשר האסלה האמיתית, והרבה פעמים מישהו נכנס בזריזות לשירותים לפני סשן ואז בילה את חמש הדקות הבאות בלנגב את השתן שלו מהרצפה כשהתברר שהוא השתין בטעות לאסלה הלא אמיתית."

את "הסטודיו" עזבה מאיה לאחר חודש אחד בלבד. בניגוד להופעות התיאטרליות ב"דאנג'ן", את הריאליזם הקשה של "הסטודיו" היא לא יכלה לשאת. "זה מקום מאוד אינטנסיבי פסיכולוגית למי שמעורב בו", היא אומרת בפנים רציניות. "בגלל שיש את אלמנט התשלום, ואת האלמנט שבו הגבר מרגיש כאילו הוא באמת בא לקבל את הפנטזיה שלו, נחשפים לחומרים מאוד... לא קלים. אני זוכרת מקרה שבו גבר חביב ומוצלח למראה הגיע וביקש ממני במשך שעה וחצי להשפיל אותו מילולית עד עפר. אמנם מעולם לא ידעתי שאני כל כך עשירה ורבלית בהקנטות", היא מעלה צחקוק לרגע קל בלבד, "אבל זה בהחלט היה מלחיץ, וכשהוא הלך אני לא יכולה להגיד שהרגשתי מאה אחוז עם עצמי."

* * *
“I have found you can find happiness in slavery…”
(Nine Inch Nails, “Happiness in Slavery”)

העניין של מאיה בתחום הבדס"מ מעולם לא היה מקצועי גרידא. חודשים ספורים לאחר שהגיעה ל"דאנג'ן", גלשה העבודה לתוך חייה הפרטיים. "בדיעבד, אני מניחה שעצם העובדה שהלכתי למועדון כזה והתחלתי לעבוד שם הייתה סממן מאוד ברור. בשלב שבו הפסקתי להיות מאוימת ממה שהלך במועדון והבנתי שזה מעניין אותי, זה בא לידי ביטוי גם במערכות היחסים שלי". באופן אירוני, מי שצברה ניסיון מקצועי לא מבוטל כשולטת, מעדיפה במקרים רבים להיות דווקא בצד השני של השוט. "זה לא תמיד קל לקבל את העובדה שאת רוצה שישלטו בך", היא מודה. "בהתחלה אולי הייתי נשלטת מתוך איזשהו חוסר ברירה, כי לא ידעתי שום דבר אחר, אבל ברגע שאת מגלה שיש לך את האופציה השנייה, זה כבר הופך להיות יותר קשה לקבל את זה. הרי אני יכולה להיות חזקה, למה אני צריכה להיות חלשה? אבל באיזשהו מקום את מבינה שזה עושה לך טוב.

"היום, במבט לאחור, אני יכולה להגיד שהקַבלה של תחום הבדס"מ היא משהו שנבנה עם הזמן. כשהגעתי למועדון הייתי כולי המומה. אני זוכרת שהייתי בהלם מלראות שוט או מחט. ולאט-לאט אתה מפתח איזושהי סבילות. אתה רואה מישהו קשור לרצפה כשהוא לבוש בחצאית בלרינה וזה נראה לך הכי נורמאלי בעולם."

המקרה שנחרת בזכרונה של מאיה יותר מכל התרחש בימי עבודתה ב"דאנג'ן", כשנה לאחר שהתחילה לעבוד במקום. בעודה יושבת בבר עם כוס יין, הגיעו למקום גבר הידוע בניסיונו בתחום המדיקל (ראו מילון מונחים למטה) ובת זוגו. בו במקום פרשו השניים בד, חיטאו את השטח ופתחו בסשן. "ישבתי, שתיתי כוס יין ובהיתי בבחור הזה נועץ בבחורה איזה 60-70 מחטים. וזה נראה לי נורמלי לחלוטין. אפילו נהניתי מהסשן", נזכרת מאיה, "ופתאום קלטתי. זה היה מן רגע כזה של 'וואט דה פאק? מה, לעזאזל, הולך פה, ולמה, לעזאזל, אני נהנית מזה?'. התחושה הזו הפתיעה אותי, התחושה של לאיזו רמה של...לא הייתי קוראת לזה אדישות – לאיזו רמה של קבלה הגעתי. וזו לא הייתה תחושה שלילית. אני חושבת שיש בזה משהו יפה, שבן אדם מסוגל לפתח תחושה שזה לגיטימי להיות שונה ולמצות את ההנאה ממה שאתה אוהב. לא בהכרח הייתי רוצה להתנסות בדברים האלה, אבל אני מוכנה לקבל שיש אנשים שרוצים בזה, ושזה טוב להם. שיבושם להם. למה לא?".

מילון מונחים
BDSM (בדס"מ) - ידוע בציבור הרחב כ"כסאדו-מזוכיזם", אך מכיל בעצם שישה מרכיבים, שהם שלושה זוגות משלימים:
  • Bondage - קשירה. כל מה שנוגע להגבלת התנועה ו/או החושים.
  • Discipline - משמעת פסיכולוגית ו/או פיזית.
  • Domination - שליטה. קבלת כוח פסיכולוגי.
  • Submission: כניעה. מסירת כוח פסיכולוגי.
  • Sadism - סאדיזם, גרימת כאב.
  • Masochism - מזוכיזם, קבלת כאב.
* מלכה, גבירה (mistress) / דומית, דומינה (dominatrix) / אלילה (goddess) – אישה שולטת.
* אדון, מאסטר (master) / דום (dom, dominant) / דומינייטור (dominator) – גבר שולט.
* שפחה (slave) / סאבית (submissive) – אישה נשלטת.
* עבד (slave) / סאב (submissive)  – גבר נשלט.
* סוויץ' / סוויצ'רית  (switch)/ מתחלף/ת – גבר/אישה שיכול/ה לבחור להיות גם שולט/ת וגם נשלט/ת.
* וניל/ים (vanilla) – אנשים שאין להם כל היכרות/עניין בתחום הבדס"מ. פעמים רבות משמש גם ככינוי גנאי לשוחרי מין נטול הרפתקנות.
* מדיקל   (medical)– משחקים פַרַה-רפואיים. לרוב מערבים ציוד רפואי כגון מחטים, חוסמי עורקים, מזרקים, חוקַנים וכיו"ב.

פורסם לראשונה במגזין הסיום של בית הספר לעיתונות "כותרת", יולי 2009
הועלה לבלוג "נערה במשקפיים" ב-24.02.2012

2 תגובות:

  1. היי אנחנו עושות מצלמות וידאו ושיחות וידאו אירוטיות בוואצפ:
    דנה 055-3386275

    מאיה 050-4820418
    או בטלגרם Mayaa69

    055-2761552 שירה
    או בטלגרם vikalive24


    קווי שיחות אירוטיות - אם המספרים האלו חסומים לך תחייג לחברת הסלולר שלך ותבקש להסיר את החסימה, הסרת החסימה היא בחינם:
    1919-121-936
    1919-121-970

    שיחות של הכרויות:
    1901-729-213
    1901-729-210

    השבמחק